středa 5. října 2016

Návod: zapomněl jsem uživatelské jméno, heslo nebo PIN

Zapomněl jsem své přihlašovací údaje

Pokud nenavštěvujete svůj online office pravidelně, může se stát že zapomenete své přihlašovací údaje. Je velmi jednoduchý způsob jak je získat, jen musíte znát registrovaný email nebo telefonní číslo. Postup je následující:

1. Na úvodní stránce www.lyoness.cz zadáte volbu Přihlášení
2. Na přihlašovací stránce vyberte volbu Zapomněl/a jsem své heslo. nebo Zapomněl/a jsem své uživatelské jméno.

3. V dalším kroku zadáte zda zvolený údaj chcete zaslat na email nebo na mobilní telefon a opíšete bezpečnostní kód. Já doporučuji zaslání na mobilní telefon, protože SMS obdržíte během několika sekund.
4. pokud potřebujete zaslat i druhý údaj opakujte od kroku 2.

Zapomněl jsem PIN
PIN slouží k potvrzení nákupů na Lyoness stránkách, např. objednávka poukázek. PIN je vždy stejný, a je jen opětovně zaslán. Postup při opětovném zaslání je následující:

1. Přihlaste se na Lyoness stránky.
2. Po úspěšném přihlášení klikněte na svou fotografii - pokud ji nemáte zadanou, tak na siluetu postavy. V následujícím menu vyberte možnost Moje nastavení.
3. V dolní části nastavení je dlaždice Heslo & PIN
4. Po výběru Zaslat PIN kód se zobazí potvrzovací dialog zda PIN chcete opravdu zaslat.
5. Stiskem tlačítka OK dojde k odeslání PIN kódu a opět bude zobrazeno potvrzení.

6. Za několik sekund obdržíte SMS od Lyoness s Vaším PIN kódem.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím o diskuzi v rámci slušnosti, a respektování názoru spoludiskutujících. Děkuji.